EllenRebecka

lista igen

Kategori: Allmänt

1. Tre namn jag lyssnar till:  Ellen,EW och Decibellen

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag oftast är glad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: morgon trött

4. Detta är jag rädd för: mörker,spökern och inte vara älskad

5. Tre saker jag vill ha varje dag: godis,en kram och kanske mat?  man klarar sing inte utan mat ^^

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: kan inte prata japanska, inte springa på is och kan inte sjunga opera :D

7. Detta tycker jag om att göra: Sjunga i duschen, sova naken och äta ben and jerry ur kartongen

8. Detta vill jag göra just nu: åka utomlands

9. Bästa känslan: euforisk

10. Värsta känslan: ensam

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: bra på att laga mat

12. Är jag kär just nu? nej

13. Jag vill gifta mig: är det en fråga?

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa runt i usa

15. Min käraste ägodel: min mobil

16. Något jag vill ha i present: ett liv?

17. Detta har jag på mig just nu: jeans, hoodtröja och linne

18. Favoritkläder: mina långkallingar

19. Favorit djur: hund och elefanter

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: rnb kanske ? eller lugna favotiter

21. Favoritlåt just nu: -.-

22. Roligaste ämne i skolan: matlagning

23. Tråkigaste ämne i skolan: svenska

24. En bok jag gillar: gillar typ allt jag läser men typ hp och twilight

25. En film jag älskar: romantiska

26. Favorit tv-program? the vampire diarie

27. Favoritdoft: efter det regnat

28. Detta äter jag gärna: chokladbollar

29. Dricker helst: julmust

30. Favoritgodis: salta och choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:  till en varm paradisö

32. Färg på mina ögon: grå

33. Min längd: 170

34. Jag tror på: sömn

35. Jag spelar: spel

37. Så här bor jag: i ett smutsigt rum

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 1 kanske

39. Det här tänder mig: what?-.-

40. Det här gör mig avtänd: äckliga killar

41. Favoritfärg: rosa, blå och vit

42. Favoritcitat: cape diem ? hahahah

43. En hemlighet jag vet: vet mkt :D

44. Bästa present jag fått: har fått mkt fint

45. Senast köpta skiva: kommer inte ihåg

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: resten

48. Udda förmåga/egenskap: kan prata extremt mkt

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en elefant

50. Vad lyssnar du på just nu? sanne óch julia som pratar skit

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skola, sovit och teorikurs

52. Var är dina föräldrar födda? boden och gällivare

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang? den där mysiga i turkiet

55. När badade du i en pool senast? oj det var nog när vi hade aquazumba förra året

56. Har du varit med i någon skolpjäs? nope

57. Hur många barn vill du ha? 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? skrikrock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? vilket val?

60. Vad har du för TV-kanaler? alla som jag vill ha :D

61. Har du åkt moped någon gång? OJA

62. Har du busringt någon gång? hahaha för många gånger

63. Har du fått felparkeringsböter? nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? fallskäm

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? oj turkiet är väl längst bort?

66. Har du en egen trädgård? min familj har väl det

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? arthur

68. Kan du alla orden i nationalsången? nej

69. Badkar eller duschkabin? både

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? magic mike

71. Favoritpizza? hawai

72. Chips eller popcorn? både

73. Vilken färg på läppstift använder du? inge läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej :S

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? thai med gänget

78. Favoritchoklad? mjölkchoklad med mint kanske

79. När röstade du senast? om vilken film vi skulle se

80. När åt du en hemodlad tomat sist? i september

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej

82. Är du bra på matlagning? ibland

83. Klarar du att tanka själv? nej

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nej

85. Pepsi eller Coca Cola? cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? på praktiken på brandis kanske?

87. Vad var det senaste du handlade? en korv på svanparken

88. Har du kräkts offentligt: när man var liten

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: sanna kärleken som är miljonär

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland

91. Har du ringt något betalnummer:  va?

92. Kan man vara vän med sitt ex:  bror på om exet är ett svin

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: carins mormor

94. Hade du mycket hår som liten bebis:lite

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: hej

96. Vad har du i din väska: har ingen just nu

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: kollar fb,instagram,sms och bilder

98. Vad är du tacksam för idag: en liten sak <3 gjorde min dag bättre

99. Var hittade du den här listan:    http://listfolder.com/?p=2&id=52

oj är jag klar nu :D

HEJDÅ / Ellen w

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: