EllenRebecka

forsättning

Kategori: Allmänt

dag 4.  började med att vi gick neroch åt frukost nere vid stranden men jag mådde sjukt dåligt och kunde knappt äta. Såg typ dubbelt och var helt slut. Så jag och Nathalie tog oss tillbaka till hotellet och la oss uppe på balkongen. Behövde lite vatten och sen blev jag bra igen. Vi slappade iaf hela dagen och sen kom de andra upp på hotellet. Vi fixade oss som vanligt och gick ut och åt. Sen upp på hotellet igen och fixade oss lite mer och myste. Tog oss ut och dansade lite. Började bråka och så splittrade vi oss. Tog oss hem vid 3 och då var vi tvungen snacka allihopa. När vi alla hade snackat och rett ut allt så gick jag, Natha och Danni till vårat rum och satte oss på golvet i köket och drack iste och åt choklad. Sen blev det sängen.
 
dag 5.  Hehe vi vaknade rätt sent och åt choklad,munkar och iste till frukost. Kändes som att det behövdes. Anna och Stina stack ner till stranden och vi andra gick och la oss på balkongen. Vi skulle ta en vilo-dag den dagen och laga mat inne och så men efter alla var samlade så bestämde jag och stina att vi skulle ut ändå. Vi bestämde träff med Teddy och hans kompis och just innan vi skulle äta så bestämde sig alla utom Danni att vi skulle ut. Daniella hade feber så vi lämnade henne hemma och vi stack ut för att möta Teddy och Anders utanför The doors. Vi kom in dit och så fick jag ett sms att teddys kompis står utanför toan. Vi som stod utanför toan när jag fick smset, då tittade jag upp och samtidigt så står en kille och smsar och tittade upp samtidigt. V i ba - HEEEJ! ..det var asroligt... vi följde med honom till borden längst in i lokalen och där står Teddy och dansar för fullt. Sen fortsatte kvällen med mkt drinkar och shotar. Grymt kul hade vi denna kväll. Bästa kvällen ever :) när klubben stängde klockan 3 gick vi till vårat hotell och hämtade badkläderna, Danni och stack ner och badade. Vi hade grymt kul och det är så mycket varmare i vattnet på natten än på dagen. Vi sa godnatt till gentlemännen som följde oss hem och sen gick vi själv och la oss.
 
dag 6. Näst sista dagen så tog vi oss ner till stranden och badade. Jag fick med Natha som är rädd för vatten ut på havet på en luftmadrass. Hon var livrädd och vägrade släppa taget om mig. Men det gick ju bra så hon badade länge. Efter nån timma på madrassen så gick vi in till land och upp till hotellet. Nästan alla tog en siesta men jag höll mig vaken /scoooore/. Fick en jätte gullig bidl på Natha när hon sover men den får jag absolut inte lägga upp. Sen gick vi i duschen och gick ut och åt. Sen hem igen och fixade oss till sista utgången. Danni och Anna mådde lite dåligt så vi lämnade dom hemma i sängen. Det började med att vi mötte upp Teddy och Anders på The doors och forsätta dansa hela kvällen tills dramatiken utlöses /PANG/. Orkar inte berätta om det så vi lämnar det. Kom hem iaf och somnade väl vi 8 på morgonen. Natha somnade nästan i min säng så fick knuffa lite i henne.
 
dag 7.  sista dagen var en så lugn dag med inte så mycket tjaffs. Vi solade, satt på internet och åt upp det vi hade i kylen. Vi packade ihop våra gjejer och vilade lite. Sen duschade vi, klädde på oss och gick ut och shoppade. Sen gick vi och åt på en jätte mysig restaurang som var lite längre ner och med massa olika träd runt om. Det fanns grape,citron och massa andra olika träd. När vi kom dit så fick man massa sallader,såser och bröd till förrätt och det var jätte gott. När vi satt och åt förrätten så var det ett bord brevid som ägarna tror vi satt i och åt. Halva bordet var från Norge och resten turkiet och dom hade restaurangen tillsammans. Mitt i allt så ropar servitrisen att det var ett frieri i bordet brevid och bruden sa ja. Oj vad vi börja böla av lycka. Det var så gulligt och paret var jätte söta tillsammas. Sen fick vi varmrätten och det var kött och kycklingspett med potatis med sås och sallad. Det var den bästa restaurangen och om vi hade fått reda på den tidigare så hade vi lätt ätit där varje dag. Sen köpte vi det sista och gick tillbaka till hotellet. Vi packade ihop och satte oss i lobbyn ett tag till bussen kom. Bussresan hem var helt förjävlig. Ingen AC och trångt och jäkligt. Det hjälpte ju inte att dom spelade låtarna från kvällarna innan på bussen. Flashback.com en sida för mig. Sen gick det rätt fort att ta sig till flyget och det var skönt att vara hemma sen.
 
ja nu har ni våran resa i typ detaljform och bilderna kommer i nästa inlägg
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: