EllenRebecka

RUBRIK

Kategori: Allmänt

jadu. började skriva ett långt inlägg men gav ju upp och lade ner. Tänkte om jag inte skriver nu kommer jag aldrig i mitt liv göra det igen.
oj det där lät dramatiskt
nä men vad har hänt? jo jag tar studenten snart ! jippie..eller? det ska väl bli kul att ta studenten men vill inte sluta skolan ju. Har oxå sökt in till högskola i umeå. Så då får vi se vad som händer sen, om jag kommer in eller får stanna här på mitt rum resten av livet. Vet inte om jag vill lämna kompisarna nu när jag har fått så fina.
- men du får ju nya, säger mamma
men jag vill inte ha nya.
 
vad mer händer? åker utomlands om två veckor och nån dag. 16 dagar var det visst. Det ska bli kul fast man har längtat så länge så nu känns det konstigt att det är så nära
 
vad händer nu?  nu ska jag städa mitt rum sen duscha och våldgästa nån kanske. Det hade varit skoj :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: