EllenRebecka

lista snattad av natalie :D

Kategori: Allmänt

- tio frågor om dig själV
vad heter du i andranamn? -   Rebecka
har du några piercingar? vars? – nope.- räknas öronen?
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - hellre själv. Gillar inte när det blir för varmt
väljer du filmkväll framför utekväll? – bror helt på vilket humör jag är på och vart jag är ;) hehe
vad tycker du om med dig själv? – haha för svår fråga men nå ibland tycker jag om mig själv men i vissa stunder hatar jag mig själv.
din sämsta egenskap? – otrevlig ibland.. snackar onödigt mkt och självisk ibland 
är du dag eller nattmänniska? – när jag var yngre var jag en nattmänniska men nu är jag trött dygnet runt.
vad har du på dig just nu? – tofflor, svarta leggins, randig tröja och en randig barnmössa... känner mig riktigt stilig
är du nöjd med ditt utseende? - nej.
vad vill du ändra med ditt utseende? - allt utom ögonen och näsan. gillar min näsa ^^

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? – Nej:/
har du varit kär på riktigt någon gång? – nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - joo :D tänk er första gången jag och channing tatum kollade på varandra i She's the man. Det slår ännu firework around oss
vad för sorts killar faller du för?  jadu.. trevliga? :)
har du kysst en kompis någon gång? - jo

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? – hade varit konstigt om nån gjorde det för jag vet inte ens allat om mig själv än
vem skulle du vilja träffa just nu? – ingen prick just nu
vem saknar du mest just nu? – jag saknar ben & jerry.. mina kompisar som jag inte sett på flera månader
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? – just för tillfället är det matilda i mexiko
vem kramade du senast? – .. tror det var Natha igår kväll
vem står dig närmast? – mig själv :D
vem vill du träffa oftare? –  ingen just nu :) 
vem är mest partyprisse? – typ fanny och natha (efter nån tequila)  :)
vem ringer du när du är ledsen? – natha,anna eller carin
vem är snyggast? – alla är snygga på sitt sätt :D

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? – syster, mamma och gudmor
vilka namn finns i sms inkorgen? - natha,anna, random kille,carin,gudmor,julia,mamma,erica,jörgen,cs mma okej nu orkar jag inte skriva nå fler
vem ringde dig senast? - syrran
vem smsar du oftast med? - smsar typ hela tiden
vad stod det i senaste smset du skickade? – det var tre stycken smileysar
vad har du för bakgrundsbild? – douglas both
vad står det på din senaste anteckning?  margarin, 300 gram glass, philadelphia,5 dl grädde,melongodisar,grön karamellfärg, pärongodisar,choklad
vem ringde du senast? – natha, för att fråga var "inkomna samtal" var xD
vad har du för mobil? – iphone 4
spelar du wordfeud? – ibland,när jag har väldigt tråkigt

- farligheter
snusar du? - nope
har du snott något från en affär någon gång? - nope
brukar du röka? - nej
har du tagit droger? - Nej
känner du folk som tar droger? - känner folk som har provat droger
har du druckit alkohol någon nång? - Ja
dricker du alkohol varje helg? - nejdå
skulle du kunna testa droger? – nej
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? – skulle jag säkert om han berättade det efter han gjort det för då har han väl antagligen ljugit.
har du varit i slagsmål någon gång? – nej bara med syrran lite grann

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? – öppen 
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? – nope
tror du två ex kan vara vänner? – jo det tror jag
skulle du vilja vara berömd? – vill bli superstjärna ;D
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - jo:)
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - anna ? nä tror nog inte det :)
brukar du tänka innan du talar? – ibland men oftas inte..
känner du någon som är oskuld? - ja
skulle du vilja tatuera dig? vars? - självklar. på handledern, bakom örat och typ foten
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - nej
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? – tror dom inte skulle märka det om jag inte levde om 
tror du andra tycker illa om dig? - finns det säkert nån som gör 
 
mvh / Ellen w
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: