EllenRebecka

:)

Kategori: Allmänt

heeeeej :) nu är det sommarlov. Det som man har väntat på i 10 månader. Idag sov jag till 15.00 och blev väckt av anna. Hon hade tydligen ringt hela dan och skickat sms men jag hade inte hört. Sen åt jag frulle och gick upp till hoppbacken på dundret. Sen var klockan reda halv 7 så då var det dax för middag. Sen satt jag på datan ett tag och duschade. Pratade lite med carro oxå. Hon kommer på tisdag och stanna i TVÅ veckor :) Jippie. Nu ska jag försöka sova och imorgon blir det stan med gudmor. Hon måste hitta en klännig till ett bröllop.  GODNATT

dagen roligaste

Anna - TITTA!! där är mumin.
Ellen - VAR?? jag ser inte.

Kommentarer

  • OANVÄNDA CONVERSE - TILL SALU säger:

    Hej! Jag säljer ett par nya offwhite converse all star på tradera, de är använda en gång ute i fint väder i våras och är därför i perfekt skick. Jag säljer dom pågrund av fel storlek och priset till er är löjligt bra och sorgligt för mig. De kostar mer än dubbelt så mkt som jag säljer dom för och ändå är de inte använda eller slitna. Har kvar converse-sko-lådan. Direktlänk: http://www.tradera.com/Converse-All-star-offwhite-anvanda-1-gang-ombloggade-auktion_94832602

    2009-06-29 | 14:26:27
    Bloggadress: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: