EllenRebecka

ÅRRENJARKA :)

Kategori: Allmänt

nu är jag änligen hemma igen :) jag har haft jätte mysigt där borta men jag saknade min säng.På tordagen när vi kom fram då började mamma, åsa och jögga med maten och jag läste lite i min bok :) vi åt grillat kött och potatis. just när vi skulle äta efter rätten då kom moffe med några andra kompisar så vi fick inte en lungn stund efter det. På fredagen då for vi ut med skotrana upp till tuottar. Det var jätte varmt! mamma och åsa satt i bh. Jag satt med t-shirt på men det var stek hett. Vi stekte hamburgare och fikade. Sen for vi hem och åt plank-stek. Har aldrig ätit planka men det var skit gött. I lördags var vi bara utanför stugan. All snö smällte så vi kom ingenstans med skotrana så vi grillade korv och åt souvas. Vi for oxå till kvikkjokk och köpte glass. Glassen smakade bajs och flagnade av sig i munnen. Efter det for vi och pratade men Micke och Eva. Sen for vi hem och gjorde tacos och kollade ett varg proram. vi gick och la oss ganska tidigt. Idag packade vi och for hem :) Det var min helg det :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: