EllenRebecka

>.<

Kategori: Allmänt

hejsan hoppsan :P märkte att mitt förra inlägg blev helt vitt så ni måste markera sida för att kunna läsa vad som står :S efter åskvädret igår slog jag av internet och trodde att man skulle kunna slå på det igen. men det kunde man ionte så nu funkar inte internet hemma. ¨

Sitter på intesport nu och väntar på att sanne ska sluta jobbet så vi kan fara och handla. Våran mamma är i Norge i 10 dagar så vi får laga mat och handla själva :P - men kom ihåg kortet är inte obegränsat med pengar ! min mamma säger det alltid när vi far och handlar.

Tänkte oxå berätta att jag har kommit in på den linje jag ville till gymnasiet. Så nu ska jag gå hotell och resturang :P  kommer bli kul fast väldigt nervöst. Kommer inte våga gå till skolan  ;) kommer intep å mer att skriv så det får räcka så här

kram kram /Ellen :P

Kommentarer

  • Tanja säger:

    Hej! Snygg sko du designat på nelly.se. Jag gav dig 5 stjärnor:) Hoppas du vill rösta på min! Länk finn spå bloggen!

    2010-08-02 | 20:26:06
    Bloggadress: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: