EllenRebecka

tjaoo

Kategori: Allmänt

hade fått en kommetar av en tjej och det stod såhär

Postat av: Ashley

Hej gumman. Varför börja du blogga ?
Hur hade du beskrivit ditt liv med ord?
tacksam för svar,skriv det gärna i ett inlägg eftersom jag inte har en blogg


min syster gjorde den här bloggen till mig och jag tyckte väl det var coolt att blogga eller nåt. Men nu tycker jag det är aptråkigt men orkar inte ta bort den ;P

sen ska jag beskriva mitt liv med ett ord. då får det bli TRÅKIGT!!!

väldigt glad att någon tittade in på bloggen iaf tackar tackar ;)


lövee Ellen med dubbel v

Kommentarer

  • Ashley säger:

    Tack för ditt svar:D

    men varför är det tråkigt att blogga?

    och varför är ditt liv tråkigt?:(

    vart bor du förresten`?

    kram

    2011-06-04 | 05:18:44

Kommentera inlägget här: